תמונה ראשית עם מודעה לדוגמה באמצע

פופטין – הכלי האחרון שתצטרכו כדי ליצור יצירת הרשמות ופניות מלקוחות

  • רוצים לקבל יותר נרשמים לרשימת התפוצה?
  • חשבתם איך לשפר יחס המרה בחנויות מקוונות ודפי הנחיתה שלכם?
  • חלמתם על דרך ליצור בקלות הודעות באתר לגולשים בלי להיות תלוי בגורם חיצוני?

אנחנו מניחים שאם יש לכם אתר אינטרנט או דף נחיתה צעקתם עכשיו בחדר "אני, אני!" (מקווה שאתם לבד, וזה לא יצא מביך). למרות שחלקכם רצה לעשות את זה, עד היום לא ידעתם איך או נתקלתם בכלים לא כ"כ נוחים.

אז במאמר הזה אנחנו הולכים להציג את המערכת הישראלית-בינלאומית פופטין, שמאפשרת לכם לאסוף יותר אנשים לרשימת התפוצה שלכם ולגרום ליותר לקוחות לקנות ממכם.

רוצים לשמוע יותר? איזה כיף, תמשיכו לקרוא. אם הגעתם כי חיפשתם קופון הנה:

מכירים כבר את המערכת ומחפשים קופון?
> היכנסו לאתר פופטין דרך הקישור הזה (לחיצה תפתח בעמוד חדש)
> לאחר הרישום לחצו בלוח הניהול הראשי על "שדרגו עכשיו" או על "הגדרות" ואז על "חבילות וחיובים"
> לחצו על כפתור הזנת קופון והוסיפו את הקוד DigiBox אשרו ותראו את ההנחה מוזנת 👍🏼

מה הם בעצם פופאפים ומערכת פופטין

פופטין היא כמו שמרמז השם היא מערכת ליצרת פופאפים, אותם הודעות שקופצות באתרים ומעודדות גולש לעשות פעולה מסוימת, כמו רישום או לחיצה על כפתור.

אבל פופטין לא עוצרת רק בפופאפים, היא למעשה מאפשרת מגוון סוגי מודעות וטפסים, עליהם נרחיב עוד בעוד כמה פסקאות.

מתי עושים שימוש במודעות באתר?

אנחנו עושים שימוש במודעות כאשר אנחנו רוצים ליצור יותר מעורבות של הגולשים באתר שלנו, למשל אם נרצה לעדכן על מבצע או לגרום להם לעשות פעולה כמו השארת פרטים.

בשימוש בפופאפים ומודעות באתר צריך לשמור על איזון נכון. מצד אחד מודעות מאפשרים המרה של גולשים ללקוחות או לפחות ללקוחות פוטנציאלים (השארת פרטים).

מהצד השני… אם מגזימים ולא עושים את זה נכון עודף מודעות שקופצות על המסך יכולות להוות מטרד בזמן הגלישה. ממש כמו איש מכירות להוט-עד-מידי בעולם האמיתי, זה יכול להיות אפילו גורם מרתיע ואפילו מבריח.

פופטין מציעה מערכת בנייה וניהול פופאפים שיכולה מצד אחד הן להמיר ולהניע את הגולשים לפעולה, ומצד שני מאפשרת להתאים את סוג המודעה והתזמון לגולש.

כך נמנעים מהפרעה לגולשים ומקרים מסוימים נוכל אפילו לתת להם ערך מוסף, למשל הודעה על הנחה שווה ורלוונטית עבורם.

למה כדאי להישתמש בפופטין

אז אחרי שהכרנו באופן כללי את פופטין בואו נדבר ספציפיות יותר על הייתרונות והתכונות של פופטין ולמה היא כ"כ טובה ביחס לאפשרות האחרות בשוק.

אנחנו נבדוק את זה מכמה כיוונים: ממשק המשתמש, סוגי הוידג'טים (טפסים ומודעות) ומגוון אפשרויות מתקדמות בהם וכמובן תמחור.

ממשק קל ליצירת פופאפים וטפסים

אם נתחיל  מהבסיס לפופטין יש ממשק עיצוב ויזואלי שמאפשר להוסיף ולגרור אלמנטים
(drag & drop) שמאפשר לכם ליצור פופאפים במהירות ללא כל ידע טכני מתקדם כמו יכולת לכתוב קוד.

אפשר להעלות עיצוב מוכן שיצרתם קודם, אבל לרוב הכי פשוט זה לקחת את תבנית הבסיסית של פופטין  ואז לערוך אותה בממשק העריכה.

ממשק העריכה מאפשר להוסיף ולהסיר שדות, לשנות מיקום של הכפתורים, לשנות צבעים ואפילו את צורת הפופ-אפ (חובבי עיגולים? הנה, העולם מחייך אליכם!). הכל עד שמגיעים לעיצוב המנצח שאנחנו מחפשים.

ממשק ההגדרות והאפשרויות בצד שמאל ובצד ימין ההמודעה עצמה, את האלמנטים שלה ניתן לערוך בלחיצה עליהם. זה נראה ככה:

מה שעוזר לכל העיצוב הוא הממשק הברור (ובעברית) שמאפשר לכם לשחק בפרמטרים רבים עד שתגיעו לעיצוב שרציתם ומשרת את המטרה שלכם.

דוגמא קטנה: אפשרויות התצוגה של הסגירה של המודעה הן מגוונות וכוללות שמיש ב-"X" או החלפה שלו בכפתור עם טקסט או אפילו העלמה אוטומטית של המודעה לאחר זמן קצוב.

עוד משהו נחמד,  פופטין מכינים גם תבניות מוכנות לתקופות ספציפיות, למשל לבלאק-פריידי ומועדי קניות נוספים, ככה שתוכלו לייצר מודעה מתאימה בקלי-קלוטו.

בחינת גירסאות – A/B Testing

למי שלא מכיר מבחני A/B  הם טכניקה להשוואת בין שתי גרסאות שונות של אלמנטים באותו עמוד (או מודעות במקרה הזה) כדי לראות איזה מהם יותר יעיל בהשגת התוצאה הרצויה, למשל יותר הרשמות.

בשפה המקצועית קוראים לתוצאה הרצויה המרה (Conversion) כי הגולשים עברו "המרה" ממצב אחד (גולשים פאסיביים) למצב אחר (למשל הפכו למתעניינים במצר שלנו).

איך עושים מבחנים כאלו? בקצרה – בונים שתי גרסאות מעט שונות של אותה מודעה, בכל פעם משנים אלמנט אחד בתוך המודעה (למשל צבע הרקע) נותנים לשתיהן לרוץ במקביל ולראות איזו עבדה יותר טוב.

אז אוקי, השתכנעתם שמבחני A/B זה הדבר הכי נפלא שהמציאו מאז חופשה במלון הכל כלול בחוף טרופי במקסיקו 🍹, אבל עכשיו אתם שואלים את עצמכם איך זה עובד בפופטין?

אז בקצרה זה עובד. אבל בטח רציתם קצת יותר פירוט, כי בכל זאת אתם אומרים לעצמכם שזאת סקירה וכו'. טוב טוב, בסדר:

אז ככה , יצירת המודעה 'B' (הוריאציה מגרסת A המקורית) נעשית בממשק בקלות ע"י לחיצת על כפתור אחד בטבלה שמרכזת את כל הפופאפים שיצרתם.

נפתח חלון חדש עם גרסה עותק חדש של למודעה ועכשיו אתם יכולים לעשות שינוי אלמנט אחד או יותר בתוך הפופאפ הקיים, שמירה שלו ואז… זהו לדרך!

מעכשיו המערכת תציג באופן אוטומטי שתי גרסאות שונות של אותו הפופאפ באופן רנדומלי לגולשים שונים ותשמור ססטיסטיקות לכל גרסה.


לאחר שהמודעה תוצג ללכמות גדולה מספיק (לרוב כמה מאות גולשים או יותר) תוכלו לראות את הססטיסטיקות של ההמרות ולהבין איזו גרסה עבדה לכם טוב יותר ולהחליט עם איזו גרסה תמשיכו.

כמו שאמרנו היתרון של פופטין שכל זה נעשה ממש בקלות, מה שחוסך לכם לא מעט זמן ובעיקר עצבים מיותרים שעלולים להיגרם ממערכת פחות ברורה ונוחה הכי חשובה הבריאות הנפשית שלכם.

ממשק ניהול של פופטין

אז דיברנו כבר על קלות השימוש במערכת פופטין אז הנה יש הזדמנות גם לציין לטובה גם את ממשק הניהול של המערכת (או לגזעיים מבנינו שדוברים אנגלית כשפה שפתית: The Dashboard)

ממשק הניהול של פופטין עשיר במידע, אבל עדיין מאוד מסודר וקל להתמצאות. הוא מאפשר לכם לראות בקלות נתונים על הקמפיינים שלכם, כולל כמות צפיות בכל פופאפ, המרות וצפיות לפי התקופה שנבחר.

הכל מוצג בצורה נקייה שמאפשרת להבין את הקמפיין, זה בשונה מכל מיני כלי סקירה וניתור שנראים לוח מחוונים מוגזם של בואינג 747 🛩 במקרה הטוב או מטוס הקרב הרוסי סוחויי במקרה הרע (כולל הכתב הקירילי!  кириллиц).

כמובן שבניגוד לרוב הכלים שהם בינלאומיים, פופטאין היא מערכת ישראלית, כך שהמערכת לא רק מסתדרת מעולה עם כתיבה בעברית, אלא גם ממשק ניהול עצמו הוא בעברית.

אפשרויות מיקוד וכללי תצוגה

איך מייצרים קמפיינים יעילים ומועילים? נותנים לכל גולש (וגולשת) את המידע והההצעה שרלוונטים לו.  יש מגוון אפשרויות מיקוד קהל (Targeting) בפופטין .

במערכת זה נקרא כללי תצוגה וזה שלב שכלול בכל יצירת פופטין, ככה שעוד לפני העלייה לאוויר הכל מוגדר כמו שצריך. לא נמנה את כל אפשרות וכללי התצוגה אבל נציין כמה כדי שתקבלו מושג:


יש אפשרות להציג לפי כלל מסוים של התנהגות הגולשים – למשל כעבור זמן  שהיה בדף או כמה אחוז הם גללו בדף.

ניתן להציג מודעות רק בדפים מסוימים ואפילו אפשרויות תצוגה מתקדמות – למשל תצוגה לפני מדינה או מקור הגעה של הגולש לאתר שלכם.

איך זה מיושם בפועל? למשל, רציתם ליצור פופאפ שיוצג רק בימי חמישי לגולשים חדשים מקזחסטן שנמצאים באחד המאמרים שלכם באתר? אז כזה.

מגוון וידג'טים (מודעות וטפסים)

במקביל ליכולת פילוח ומיקוד, יש הרבה סוגים וידג'טים שניתן לעשות בהם שימוש. כשאנחנו אומרים וידג'טים מדובר לכל סוגי המודעות והטפסים שהמערכת מציעה, שזה הרבה יותר מ"סתם" פופאפים.

בעצם זה אומר שתמצאו כל סוג וידג'ט שאי-פעם תצטרכו. זה פרט חשוב, כי לחלק מהקוראים פה שמעוניינים בסוגים שונים של מודעות וטפסים, פופטין הולכת לחסוך שימוש בכמה תוספים ומערכות שונות.

הנה רשימה של סוגי הוידג'טים:

  • לייטבוקס – פופאפ שקופץ מעל העמוד הקיים.
  • מודעה על מסך מלא – כזאת שהגולשים לא יוכלו לפספס.
  • רצועה של בר עליון ותחתון באתר – מעולה להודעות לגולשים.
  • דפדוף – מודעה שמופיעה בפינה שפותחת עמוד חדש בלחיצה.
  • מודעה בתוך התוכן – מתאים למשל לטופס פניה או רישום במאמרים בבלוג.
  • סרגלי צד –  בשני גדלים, קטן וגדול.
  • יצירת קשר דרך פייסבוק ווסצאפ – יעזור לכם לקבל יותר פניות מגולשים.
  • מודעה שמופיעה רק במובייל.
ממשק בחירת הוידג'טים של פופטין


יספיק לכם? אנחנו מניחים שעכשיו אתם מהנהנים בהסכמה כמו בובת כלב שאולי יושבת לכם מקדימה ברכב. 🐶

אינטגרציה והתממשקות

אם ניסיתם כבר פעם לבנות לעצמכם פופאפים וטפסים באתר, אתם יודעים שהרבה פעמים אנחנו מעוניינים לחבר אותם למערכת חיצונית. 🔌

שתי הדוגמאות הנפוצות ביותר הן  חיבור למערכת הדיוור שלנו (כשאנחנו בונים רשימת תפוצה) או אפילו למערכת ניהול הלקוחות (CRM) אם אתם עושים שימוש בכזאת.

למעשה, בהרבה מקרים זה יכול להיות ניג'וס לא קטן בגלל שחלק מהמערכות ליצירת מודעות לא מאפשרות אינטגרציות טובות למערכות אחרות. 

(למי שלא מכיר, הדבר הזה חשוב משום שאתם רוצים שפניות והרשמה של גולשים יגיעו למערכות האחרות שלכם אוטומטית ולא תצטרכו להזין דברים באופן ידני בין מערכות).

בפופטין לחילופין יש הרבה אפשרויות אינטגרציה טובות, תוכלו להתממשק ישירות לכמות יפה של מערכות למערכות דיוור ותוכנות ניהול הלקוחות האהובות עליכם (וגם רבות מאלו שלא אהובות, סתם שתדעו).

גם למערכות שפופטין לא מתחברות אליהן ישירות אפשר להתחבר דרך Zapier (שירות שמאפשרת לחבר בין מערכות דיגיטליות שונות) ככה שרוב הסיכויים שתוכלו לקיים חיבור בין פופטין למערכת הקיימת שלכם. 

התאמה לכל אתר (כמעט)

בניגוד למשל להרבה מערכות פופאפים, שמתאימות רק לסוגי אתרים מסוימים לפופטין יש מתאימה כמעט לכל מערכות האתרים הקיימות.

במקרים מסוימים יש להם אפילו תוספים ספציפיים למערכות פופלריות (למשל למערכות WordPress, Shopify) שאפילו מאפשרים הטמעה קלה עוד יותר גם למשתמשים מאותגרים טכנולוגית.

גם לסוגי אתרים שאין להם תוסף ניתן להתקין בהם את פופטין בקלות בעזרת הטמעה חד-פעמית של כמה שורות קוד בתוך האתר שלכם. אם לא תדעו לעשות את זה אפשר להיעזר במישהו פעם אחת ולרוץ עם זה שנים.

גרסת חינם מעולה וקופון מאיתנו לגרסה המלאה

אתם מכירים את המוצרים והכלים שנותנים לכם להתנסות חינם אבל בגרסאות מאד מוגבלות או עם פרסומות מעצבנות? בפופטין הגישה שונה. גירסת החינם כולל כמעט את כל סוגי התכונות של המערכות וכוללת אפילו תמיכה בצ'ט.

המגבלות המשמעותית היחידות היא הגבלה לאתר אחד ועד 1000 צפיות וכמה תכונות מתקדמות נוספות. כמו כן, גרסת החינם כוללת קרדיט קטן עם המילה poptin בחלק התחתון של הוידג'ט.

כל זה אומר שאם יש לכם אתר קטן, אתם מקבלים מערכת מתקדמת למעשה ללא עלות.

ומה קורה אם יש לכם מעל אלף צפיות בחודש? קודם ברכות כל זה אומר שיש לכם אתר פעיל עם פוטנציאל 🙂

מבחינה מעשית המערכת מאפשרת שתי אפשרויות:

אם אתם רוצים להישאר בגרסת החינם מערכת עוצרת את הצגת הוידג'טים עד החודש הבא.

אם אתם רוצים לנצל את מלוא הפוטנציאל מהגידול בגולשים אתם יכולים לחבילה בתשלום לבחירתכם, בשביל זה סידרנו לכם את הקופון שיופיע שוב בסוף הסקירה.

המחירים של פופטין

יש מספר מסלולים בפופטין כתלוי בשימוש שלכם, המחירים לא כוללים מע"מ… אבל גם לא את הקופון שלנו. 🤘🏼

החבילות בתשלום של יאפשרו לכם להסיר את הכיתוב של פופטין מהמודעות שלכם ויוסיפו עוד כמה תכונות מתקדמות, כמו למשל טרטוג לפי קוקיז (עוגיות בדפדפן).

החבילות הן בעיקרן לפי מספר אתרים וצפיות, כאשר מנוי שנתי (בתשלום חודשי) נותן הנחה יפה.

החבילה הראשונה יכולה להתאים לחלק גדול מבעלי האתרים היא של 19$ בתשלום חודשי או 15$ לחודש במנוי שנתי, ומאפשרת עד 10,000 צפיות כך שהיא תתאים לאתר שלכם אם יש לו כמות גולשים יפה.

החבילה הבאה מאפשרת כבר 50,000 צפיות בחודש ומתאימה למי שיש אתר פעיל במיוחד או למישהו עם כמה אתרים משום שהיא מאפשרת לעשות שימוש בעד 4 דומיינים (כתובות אתר) בחשבון. העלות היא 49$ בתשלום חודשי או 39$ לחודש במנוי שנתי.

החבילה האחרונה היא החבילה לסוכנויות פרסום ואנשים שמנהלים כמות גדולה של אתרים מתחילה מ-79$  במנוי שנתי, דולר בחודש ומאפשרת לא פחות מ-150,000 צפיות.

רוצים להתנסות?

כמו שראינו למערכת פופטין יש הרבה יתרונות ביחס למערכת אחרות בשוק שמתחיל מכך שהמערכת תומכת בעברית בצורה מובנית, לא דורשת ידע טכני, כוללת מגוון גדול של סוגי מודעות (וידג'טים) ומאפשרת כללי תצוגה מתקדמים לגולשים.

כמו שראינו התמחור גמיש, כזה שמאפשר לבעלי אתרים בכל גודל להוסיף מודעות לאתר שלהם, מחבילת שימוש בחינם ועד חבילות בשימוש מתקדם.

טוב כבר דיברנו על כל מה שצריך 😎  עכשיו זה הזמן שלכם להתחיל להתנסות במערכת. 

אם תרצו להתנסות בגרסה המלאה, הכנו לכם קופון מיוחד שזה יהיה לכם משתלם במיוחד, הנחה של 20% לשלושה חודשים, ללא צורך להתחייב לתקופה ארוכה.

איך מממשים את הקופון?

מכירים כבר את המערכת ומחפשים קופון?
> היכנסו לאתר פופטין דרך הקישור הזה (לחיצה תפתח בעמוד חדש)
> לאחר הרישום לחצו בלוח הניהול הראשי על "שדרגו עכשיו" או על "הגדרות" ואז על "חבילות וחיובים"
> לחצו על כפתור הזנת קופון והוסיפו את הקוד DigiBox אשרו ותראו את ההנחה מוזנת 👍🏼


אז קיבלתם סקירה כללית + קופון. עכשיו רק נשאר לכם להתנסות, לכו על זה 🙂

שתפו ותזכו בתהילה של 15 שניות!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *